Run for KiKa @Home

27 september 2020

Run for KiKa @Home runners imponeren opnieuw!

Run for KiKa @Home kijkt terug op een zeer geslaagde editie. 1020 KiKa-runners stonden vandaag aan de start, klaar om flink wat kilometers af te leggen. Vanuit huis of 10 exclusieve locaties in Nederland renden de deelnemers zich in het zweet voor kinderen met kanker. En met succes! Ruim €80.000,- werd er opgehaald voor Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa).

KiKa-runners uit het hele land hebben 7000 kilometer afgelegd voor KiKa. Of deelnemers nu 2, 8, 30 km of hele marathon wilde lopen, alles kon en mocht. Zelfs de kleinere fanatiekelingen leverden hun bijdrage tijdens Run for KiKa @Home. Iedere KiKa-kilometer telt mee, dat bewezen de deelnemers vandaag.
 

KiKa-community

“They have done it again!”, aldus Nikki Wester namens de organisatie. Na twee succesvolle Run for KiKa @Home edities eerder in het jaar is de organisatie zeer tevreden over deze editie. Vele bekende deelnemers, maar ook nieuwe gezichten renden vandaag mee. Wester: “Onze runners blijven zich onvoorwaardelijk inzetten voor KiKa. Fantastisch om te zien dat onze KiKa-community zo loyaal is én nieuwe deelnemers heeft verwelkomd!”.

Doel

Het doel van Run for KiKa @Home is helder: zoveel mogelijk geld ophalen in de strijd tegen kinderkanker. Kinderkanker gaat namelijk niet in quarantaine. Nog altijd sterft 1 op de 4 kinderen met diagnose kanker. “Het blijft daarom zo belangrijk dat we ons samen blijven inzetten voor kinderen met kanker. Het is een bittere noodzaak, want het genezingspercentage móét omhoog van 75% naar 95%:”, sluit Wester af. 

Bepaal jouw aantal KM's

Vanuit huis of op locatie

Voor kinderen met kanker

Bepaal jouw aantal KM's

Vanuit huis of op locatie

Voor kinderen met kanker

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen