Social media

Het is de beste tip die we je kunnen geven: durf te vragen! Laat jouw vrienden, familie, collega's, buren en kennissen weten dat jij meedoet met Run for KiKa en vraag om hun bijdrage. Social media kan je daarbij heel goed inzetten. Op deze pagina een aantal tips en tools hoe je dat het beste kan doen. Heb jij nog vragen? Mail ze naar info@runforkika.nl
Afbeelding van het sociale medium Facebook. Dit platform kan je heel goed inzetten om geld op te halen voor KiKa

Facebook

Het belangrijkste social media kanaal kan natuurlijk niet ontbreken bij het sponsorwerven voor KiKa. Gebruik deze tools voor optimaal resultaat!

Toolkit voor Facebook
Run for KiKa - Facebook kader
Afbeelding van het sociale medium Instagram. Dit platform kan je heel goed inzetten om geld op te halen voor KiKa

Instagram

Van mooie foto's tot leuke Stories: Instagram kan je met deze handige tools super leuk inzetten om geld op te halen voor jouw Run for KiKa.

Toolkit voor Instagram
Foto's voor Instagram & Insta Stories
Afbeelding van het sociale medium Instagram. Dit platform kan je heel goed inzetten om geld op te halen voor KiKa

Whatsapp

DURF te vragen en stuur een appje naar vrienden en familie met de vraag of ze jou (en KiKa) willen steunen. Super easy met deze tips & tools!

Toolkit voor Whatsapp
Voorbeeldbericht
Afbeelding van een e-mail. Gebruik het om geld op te halen voor KiKa

Email

Vooral goed om in te zetten voor het binnenhalen van bedrijfssponsoringen: stuur een goede mail! Met deze voorbeeldmails helpen we je op weg. Vergeet natuurlijk niet de link naar je profielpagina erbij te zetten ;-)

Voorbeeld mails
Afbeelding van een logo Youtube. Gebruik het om geld op te halen voor KiKa

Youtube

Nee, je hoeft zelf geen vlogger te zijn om Youtube te gebruiken voor jouw Run for KiKa sponsorwerving. Wij hebben namelijk al een heleboel mooie video's gemaakt die pijnlijk duidelijk maken waar we het voor doen. Gebruik ze gerust!

Run for KiKa Youtube kanaal

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen